21 February 2016

TURTLE NECK.

Jewellery: ENERGETIX  o  Turtle neck: H&M  o  Skirt: RESERVED  o  Heels: HUGO BOSS   o   Coat: ZARA  o   Hat: HERE  o  Clutch: DOLCE & GABBANA   o  Nails: CLICK 

Biżuteria: ENERGETIX  o  Golf: H&M  o  Spódnica: RESERVED  o  Szpilki: HUGO BOSS   o   Płaszcz: ZARA  o   Kapelusz: TUTAJ  o  Kopertówka: DOLCE & GABBANA   o  Pazury: KLIK 



Hej, hej kochani, ja mam obecnie po uszy roboty, probuję się rozerwać na pisanie pracy magisterskiej, robienie dyplomu i ogarnianie zleceń, dlatego tym razem będzie krótko, zwięźle i na temat. Po eterycznych walentynkowych sesjach i karnawałowych błyszczących kreacjach przyszła pora na mój ulubiony look ever czyli monochromatycznie, elegancko i z klasą z nutką retro w postaci wielkiego kapelusza z szerokim rondem. Na pewno lubicie, nie macie wyjścia:P Ot, tyle na dzisiaj, sayonara!


_______________________________________________________________________________________________________________


Hello there, Fashion Lovers! This the highest time, after many crazy outfits like this sexy V-day Dita Von Tees styled look or glittered carnival ones, for the monochromatic classic with big retro hat. It's chic, it's elegant and it's timeless. What's not to like? 

______________________________________________________________________________________________________



DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ



Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

14 comments:

  1. Maju - jak zwykle z klasą i niebanalnie!

    ReplyDelete
  2. Lubimy, przynajmniej niektórzy z nas ;)
    Jest pięknie. Miłego pisania pracy i robienia dyplomu.

    ReplyDelete
  3. Elegancja - Francja! :) nie przekonują mnie tylko rajstopy, cała reszta wielki plus ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  4. genialna stylizacja, bardzo oryginalnie ! rajstopy zamieniłabym na czarne;)
    zapraszam do siebie :)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wyjątkowy look, na pierwszy rzut oka niby nic do siebie nie pasuje, a jednak wszystko pięknie ze sobą współgra! Rewelacja! :))

    www.moniquerehmus.pl

    ReplyDelete
  6. będę powtarzać ale wyglądasz jak zawsze perfekcyjnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja a zdjęcia fantastyczne! Bardzo mi się całość podoba, niby spokojne kolory ale okulary i kolor szminki podkręciły wszystko.

    ReplyDelete
  8. Wspaniały blog, podziwiam!
    Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kapelusz mnie powalił *.*
    Dawno nie widziałam stylizacji z kraciastymi rajstopami i jestem zachwycona tą stylizacja !
    Wyglądasz perfekcyjnie elegancko ale też z pazurem dzięki makijażowi :*
    *Bykocur*

    ReplyDelete
  10. Cool and chic look, dear! Love your style :)

    Visit our blogger platform http://www.dressed-to-kill.com ✿

    ReplyDelete
  11. Un look ideal y estas guapísima
    Un besito

    ReplyDelete
  12. Such a great outfit! Love how you mixed everything!
    Keep up your great work!
    Nelly.
    www.imperfectmuse.blogspot.com

    ReplyDelete