11 October 2015

LETS FALL OUT!


CoatHERE  o  Leggins: HERE   o   Shades: VALENTINO   o   Candy  bag: FURLA   o   Heels: DEE ZEE   o   T-shirt: ROUGE

PłaszczTUTAJ  o  Legginsy: TUTAJ   o   Okulary: VALENTINO   o   Candy  bag: FURLA   o   Szpilki: DEE ZEE   o   T-shirt: VOUGE


Jesień na całego, więc nie mam już co tego odwlekać - pora na iście jesienną stylizację z płaszczem w roli głównej. Ale mimo to, że zimno, liście opadają (i ręce) oraz w looku dominuje czerń absolutnie nie będzie smutno, bo płaszcz wybrałam w moim ukochanym, soczystym odcieniu kobaltowych niebieskości.Jeśli również macie ochotę na taki płaszczyk, SakoLife oferuje Wam 15% zniżki po wpisaniu kodu PANDAMONE. A ja tym czasem zmykam, bo padam na twarz, ale obiecuje, że mam dla Was kilka niespodzianek, o których opowiem Wam już lada post:)


_______________________________________________________________________________________________________________
It's autumn all the way and I can't deny it any longer so here it is - very autumnal post with coat as a star attraction. But it it won't be sad, even when most of this look is black - because the oversized coat is in my very favourite shade of blue - juicy cobalt blue. How do you like it?

_______________________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

23 comments:

  1. piękny kolorek ! i fantastyczne zdjęcia, ale kaplusz spodobał mi się najbardzij!

    ReplyDelete
  2. You look so classy. Love the bag! Have a great week!

    ReplyDelete
  3. kobaltowy płaszcz mnie zachwycił ! :)

    ReplyDelete
  4. Furla w kolejnym, oryginalnym wydaniu. Ładnie Ci w kapeluszu :)

    ReplyDelete
  5. Niesamowity zestaw! Również lubię połączenie tych kolorów :)

    ReplyDelete
  6. świetnie! a buty to ukradnę :)

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz! Szpilki są super :D

    ReplyDelete
  8. ekstra płaszcz, ma mega elektryzujący kolor :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  9. super stylizacja :) przepiękny kolor płaszcza <3 !

    ReplyDelete
  10. Świetny zestaw. Kocham płaszcze ♥

    ReplyDelete
  11. Świetny look! Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  12. torebka interesująca:) kapelusz dla mnie zawsze na tak, gdyż sama noszę. Połączenie kolorów również fajne, no i wiązane buty chyba najlepsze. magicstyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fantastyczny zestaw!
    Taką elegancję, to ja lubię - nie jest nudno, jest za to diabelnie stylowo i niebanalnie.
    Ilekroć do Ciebie zajrzę to wiem, że banału tu nie znajdę ;)

    Kapelusz to wisienka na torcie - dobrałaś idealny model!

    ReplyDelete
  14. Świetne zestawienie, a w płaszczu się zakochałam - kolor i krój obłędne!!
    Torebki z furli też są czadowe, ale osobiście nie wiem, czy potrafiłam nosić na co dzień (bałagan w torebce 24h ;D)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    ReplyDelete
  15. Wow espectacular, me encanta el look y estas guapísima
    Un besito

    ReplyDelete
  16. Cudowny kolor tego płaszcza! Właśnie takiego szukam, więc możliwe, że się skuszę ;)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.
    ______________________
    www.tufafin.blogspot.com

    ReplyDelete