8 November 2014

HOW TO SHOP WISELY?


Witajcie kochani,
pewnie nie raz się zastanawialiście skąd blogerki i blogerzy biorą pieniądze na markowe ciuchy i dodatki. Okradli bank? Czy wszyscy są dziećmi multimilionerów?  A może, tak jak ja, znają pewne triki na to jak wyszukać rzeczy z najwyższej półki za jak najniższe pieniądze. Nie bez powodu znajomi nazywają mnie Kapitanem Okazją, a w tym poście podzielę się z Wami moimi sposobami na to jak kupować z głową:


1. KUPUJ NA PRZECENACH, POLUJ NA PROMOCJE.

Nie sztuką jest wejść do Zary i kupić bluzkę za 199 zł, sztuką jest kupić ją o 50% taniej - dlatego warto poczekać na wyprzedaże, lub polować na wszelkiego rodzaju promocje (Noce Zakupów, czy Szały Zakupowe z bonami z gazet typu Twój Styl i Avanti). Ja osobiście praktycznie nie zaglądam do galerii handlowych poza okresem przecenowym, no bo i po co przepłacać?

2. JEŚLI TYLKO SIĘ DA, KUPUJ W INTERNECIE.

Jest to moja złota zasada, jeśli nie udało mi się czegoś upolować na wyprzedaży, zawsze zwracam się w stronę internetu - można tam kupować nie tylko szybciej ale i w zdecydowanie korzystniejszych cenach. 

Nie wolno nam jednak zapominać, że portale typu Allegro czy Ebay mają w swojej ofercie nie tylko produkty sieciówkowe, ale także są kopalnią prawdziwych skarbów od światowej klasy projektantów, (np. z wystaw sklepowych) jedyny problem to wiedza jak odróżnić oryginał od repliki, w tym celu polecam zaglądać na strony typu how to spot a fake of...


3. KORZYSTAJ Z SEZONOWYCH RABATÓW.

Sezonowe rabaty możemy często znaleźć w kobiecej prasie (Avanti, Twój Styl, Elle), ale od niedawna także w internecie na portalach stworzonych w tym celu, ja polecam Wam RABATUJ.PL klik. Portal ten ma zasadę braku rejestracji i podawania swoich danych. Każdy może odebrać kupon do interesującego go sklepu za darmo. Newsletter ma tylko pomóc nam być na bieżąco z promocjami.

Podaje Wam kilka rabatów, z których sama na pewno skorzystam: Zalando, ANSWEAR.com, Douglas, ASOS, Wittchen.


4. NIE BÓJ SIĘ SKLEPÓW INTERNETOWYCH, ZWŁASZCZA TYCH ZAGRANICZNYCH.

Kupowanie w sklepach online ma swoje zalety, nie tylko w postaci dostawy produktów do domu. Zwłaszcza w sklepach zagranicznych, można upolować nie lada okazje, typu zakup torebki od Armaniego w cenie torby z Ochnika. W tym celu polecam zaglądać na strony jak ANSWEAR.comShoescribe czy YOOX. Ten ostatni, polecany między innymi przez Karla Lagerfelda, ma w swojej ofercie zarówno poprzednie jak i obecne kolekcje od topowych designerów, w czasem naprawdę niesamowitych cenach. 

Po kosmetyki z kolei polecam zajrzeć na Strawberrynet, gdzie codziennie zmieniane są 24 godzinne promocje podczas których można zgarnąć 100-u mililitrowe perfumy poniżej ceny 30 ml.
Naprawdę nie ma się czego bać, gdyż sklep ineternetowy jest nadal sklepem, obowiązują w nim prawa konsumenta, przyjmowane są zwroty i reklamacje.


5. ODKRYJ MAGIĘ SECOND HANDÓW.

W tym celu odsyłam Was do obszernego artykułu jaki pisałam na ten temat jakiś czas temu : KLIK.

6. ZNAJDŹ OKOLICZNE SKLEPY DYSKONTOWE.

Dla przykładu sklepy TK Maxx prowadzą tzw. sprzedaż dyskontową, oferując nowe, markowe artykuły: odzież, obuwie, kosmetyki, dodatki i akcesoria domowe do 60% taniej niż wynosi ich oryginalna cena.


7. BIERZ UDZIAŁ W AUKCJACH I LICYTACJACH.

Kupuj i sprzedawaj. Ja głównie kupuje, licytacja jest idealnym miejscem na kupowanie za naprawdę śmieszne pieniądze, szczególnie jeśli ma się do pomocy programy typu Snajper, które pozwalają licytować w ostatnich sekundach trwania aukcji i wyprzedzania w ten sposób konkurentów.


8. WYMIENIAJ SIĘ LUB SPRZEDAWAJ RZECZY, KTÓRYCH JUZ NIE NOSISZ.

Każda z nas ma tysiące rzeczy, których nie ubrała od miesięcy, dlatego zamiast pozwolić zalegać im w szafie, najlepiej wystawić je na portalach stworzonych w celu wymieniania lub sprzedawania swojej grderoby - Szafie lub Vinted (Vinted nie pobiera prowizji ani od wystawienia przedmiotu, ani od sprzedaży!). Bierz udział również w stacjonarnych imprezach tego typu czyli Swap Party.


9. WYPRÓBUJ, ZANIM KUPISZ.

Zanim pokusisz się wydać krocie na nowy kosmetyk poproś o jego próbkę w perfumerii - chociaż nie wszyscy wiedzą, ekspedientka ma obowiązek dać Ci ją, jeśli poprosisz. Swego czasu przeżyłam aż pół roku na fluidach z próbek zanim odnalazłam ten idealny.

10. POSTAW NA JAKOŚĆ, A NIE ILOŚĆ.

Złota zasada. Postaw na rzeczy porządne, zamaist skóry ekologicznej wybierz naturalna, zamiast poliestru - bawełnę lub jedwab. Może wychodzi to drożej, ale patrząc przyszłościowo i tak przyjdzie Ci wydać więcej na tańszy, gorszy produkty, który po sezonie trzeba będzie wymienić na nowy. Ponadto jakość widać na pierwszy rzut oka, dobry materiał mówi więcej niż logo wielkości głowy.


A jakie są Wasze triki, żeby kupować mądrze?

DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

29 comments:

  1. ja zawsze poluję na przeceny :)

    ______________________
    a u mnie?
    ja i mój wywiad w Avanti!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. podpisuję się pod tym rękami i nogami!

    ReplyDelete
  3. świetne rady, ja także lubię przeceny!;)


    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super wpis :) bardzo mi się podoba ♥

    ReplyDelete
  5. Great tips! Very useful!
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Did you read it with a translator, was it understandable?

      Delete
  6. przydatne porady! tez lubię second handy i wyprzedaże :D
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    ReplyDelete
  7. ja większość swoich okazji dorwałam na aukcjach internetowych lub w ciekawych promocjach w różnych sklepach internetowych, generalnie do sklepów stacjonarnych w ogóle nie chadzam... no i oczywiście second handy są doskonałą kopalnią cudnych znalezisk!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tak samo, w sklepach mnie prawie nie uświadczysz, za to paczki przychodzą bez ustanku:P

      Delete
  8. Nice pics, dear!
    xoxo
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4487669

    ReplyDelete
  9. fajne rady ;) na pewno wezmę je pod uwagę przy następnych zakupach;) muszę w końcu przejść się po sh :)

    ReplyDelete
  10. Interesujące zdjęcia! :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Fajna panda!

    U nas nowy post - tym razem stylizacja męska, zapraszamy serdecznie. :)
    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cool post
    Check out my new post
    xoxo

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Love your pics, the first one above all :)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Fab post!!

    www.chionebrasiliahardy.blogspot.co.uk

    Chione XX

    ReplyDelete
  15. Ja uwielbiam szukać takich 'perełek' w second-handach, które kupię za grosze a wyglądają bosko ;) Ciekawy post i na pewno przydatny ;)

    http://voanni.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie mam tak samo, trzeba tylko chcieć poszukać:)

      Delete
  16. Popieram! Chociaż nie bawię się w zakupy typu Armani, czy Prada, bo zwyczajnie mnie to nie jara, to lumpeksy, aukcje internetowe i wymiany na vinted.pl uważam za świetną okazję do obłowienia się w fajne ciuchy! : )

    ReplyDelete